Sprzedaż

Gdyby porównać  transakcje sprzedażowe, które pamiętają czasy pierwszych ludzi do panujących obecnie sprzedaży internetowych, czy też nawet powszechnych wyprzedaży typu black friday można zobaczyć, iż mechanizm jest dość podobny. Mam tu namyśli kupującego, którego celem jest jak najtańsze kupno...
Neuromarketing to wykorzystanie wiedzy z zakresu neuronauk w podejmowaniu działań marketingowych. Neuronauka zajmuje się badaniem struktur mózgowych w takich sytuacjach jak zapamiętywanie, podejmowanie decyzji albo odczuwanie emocji. Jedną z dziedzin neuronauk jest neuromarketing, który zajmuje się badaniem reakcji psychofizjologicznych...
Zbudowanie właściwej relacji z klientem ma kluczowe znaczenie dla przebiegu całego procesu sprzedaży. Nienawiązanie pozytywnej relacji często powodować może niepowodzenie podczas finalizacji transakcji. Interesant, który znajdzie choć niewielką nić porozumienia z doradcą, chętnie mówi o swoich potrzebach i wymaganiach,...
Każdego dnia prowadzimy rozmowy w których przynajmniej dwie strony, mające różne opinie i potrzeby starają się dojść do porozumienia. Negocjujemy zarówno z dostawcami, klientami, przełożonymi, czy też na gruncie prywatnym z małżonkami, dziećmi czy nawet sąsiadami. Prowadzenie negocjacji zawsze powinno...
Najlepsi sprzedawcy odnoszą sukcesy w sprzedaży dzięki ciągłemu myśleniu o celach oraz dzięki żelaznej konsekwencji w ich realizacji. Samo myślenie o celu, jeśli nie wiąże się z działaniem, przynosi odwrotny skutek ? paraliżuje. Handlowiec odpowiada realizację planu sprzedaży, którego nie...
Handlowcy spotykają w swojej pracy wielu klientów. Jak to jest, że czasem bardzo szybko znajdują z klientem ?wspólny język?, gdy innym razem zupełnie im ?nie po drodze? z potencjalnym nabywcą? Dopasowanie do klienta to jeden z kluczowych czynników sukcesu...
Klient zdecyduje się na zakup naszego produktu, gdy uświadomi sobie, że faktycznie go potrzebuje. Jak sprawić, aby klient powiedział nam, co takiego w naszym produkcie skłoni go do zakupu? Kluczem jest zrozumienie klienta w pierwszej kolejności, by potem być...
Powszechnie wiadomo, że nieodłącznym elementem pracy w sprzedaży jest zderzenie z odmową klienta. Często powód rezygnacji z zakupu nie zależy od sprzedawcy. Mimo wszystko strach przed porażką i obawa przed odrzuceniem blokuje skuteczność wielu handlowców. Jak sobie z tym...
Sprzedaż oparta na poleceniach oraz bazująca na kontaktach biznesowych jest bardzo skuteczna. Ale co zrobić jeśli ilość poleceń nie jest wystarczająca do realizacji planu sprzedaży lub jesteśmy na początku drogi i takiej możliwości nie mamy?  Najprostsza odpowiedź na to pytanie...
W myśl ogólnie przyjętej teorii wszyscy lubimy kupować, ale nikt nie lubi, gdy ktoś próbuje nam coś sprzedać. Gdy jesteśmy klientem ta wiedza nam wystarczy, aby podjąć właściwą decyzję. Jak jednak zachować się, gdy stajemy po drugiej stronie i...

DOŁĄCZ DO NAS

2,975FANÓWPOLUB NAS

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Akademia Rozwoju

NAJPOPULARNIEJSZE

Akademia Rozwoju

NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE

POLECANE SZKOLENIA

Brak szkoleń spełniających podane kryteria.

Przejdź do kalendarza szkoleń lub wprowadź inne słowa kluczowe.