GRA SZKOLENIOWA PROJEKTOR

GRA SZKOLENIOWA PROJEKTOR
Narzędzie „Projektor” składa się z dwóch zestawów kart, po 108 obrazków każdy. Oba zestawy doskonale się uzupełniają i umożliwiają pracę z większymi grupami uczestników oraz zawierają inspirację do wielu ćwiczeń i zadań.

Uczestnicy widząc obraz – sami nadają jemu znaczenie. Wykorzystanie obrazów pomaga dotrzeć do nieuświadomionych zasobów uczestników (wiedzy, doświadczeń, skojarzeń, potrzeb).  Dzięki temu przypisane kartom znaczenie sięgać może do podstawowych zasad funkcjonowania, struktur myślenia i zachowania się, kultury oraz systemu wartości. Karty stymulują kreatywne i niestandardowe myślenie. Umożliwiają zobaczenie sytuacji, zjawisk, procesów, osób, oraz poszerzają perspektywy patrzenia na te same sprawy w nowy sposób.

Dodatkowo są angażujące i budują zaangażowanie w zespole. Obrazy bardzo często angażują w zadanie również osoby, które zazwyczaj nie są chętne do wypowiadania się i pozostają mniej zaangażowane w pracę podczas spotkań i warsztatów. Pozwalają w bezpieczny sposób wejść w rozmowy i dyskusje, nawet na trudniejsze lub bardziej drażliwe tematy. Umożliwiają koncentrację na temacie rozmowy, jednocześnie pozwalając na ekspresję członkom grupy.

WYBRANE CELE SZKOLENIOWE

Gra umożliwia:

Zestaw FIOLETOWY

  • Rozwój umiejętności „miękkich”: komunikacji, asertywności, współpracy, empatii, autoprezentacji, rozwiązywania problemów i innych;
  • W pracy zespołowej – wskazuje mocne strony i potencjał członków zespołu;
  • Ułatwienie rozpoczęcia spotkania, warsztatu – jako rozgrzewka, wprowadzenie, poznanie się uczestników, poznanie oczekiwań uczestników,
  • Facylitacja, ułatwienie rozmów na różne trudne tematy,
  • Jako ćwiczenie energetyzujące.

Zestaw ZIELONY       

  • Diagnozę i optymalizację procesów, tworzenia wizji, misji, strategii organizacji i generowanie scenariuszy rozwoju sytuacji, firmy i otoczenia, a także opcji strategicznych,
  • Prowadzenie spotkań i poszukiwanie oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań,
  • Określanie obszarów ryzyka oraz poszukiwania działań zaradczych;
  • Diagnoza wiedzy, dotychczasowych doświadczeń uczestników w temacie, nad którym pracuje zespół; kapitalizacja wiedzy z dotychczasowych działań i projektów.

PROFIL UCZESTNIKÓW

Gra jest przeznaczona dla pracowników na różnych szczeblach i dla różnego typu i o różnej specyfice organizacji.

PARAMETRY GRY

Liczba graczy: bez ograniczeń

Dostępne języki: polski, angielski

ZAKUP GRY

Licencja firmowa (1 komplet w 1 torbie): 1 zestaw (zielony lub fioletowy) 990,00 PLN netto. Dwa zestawy (zielony i fioletowy) 1 490,00 PLN netto.

Licencja indywidualna (1 komplet w 1 torbie): 1 zestaw (zielony lub fioletowy) 590,00 PLN netto. Dwa zestawy (zielony i fioletowy) 890,00 PLN netto.

KONTAKT

Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem gier, prosimy o kontakt email: info@okti.pl lub pod numerem telefonu +48 519 734 643 lub wypełnij poniższy formularz:

DANE KONTAKTOWE

Biuro Chmielna







OKTI - Organization. Knowledge. Training. Improvement.

Kom: +48 519 734 643

Kom: +48 503 185 645

info@okti.pl


WYPEŁNIJ FORMULARZ KONTAKTOWY

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat (wymagane)

Treść wiadomości

DOŁĄCZ DO NAS

2,982FANÓWPOLUB NAS

PLATFORMA GRYWALIZACYJNA

Funifier Studio

AKADEMIA BIZNESU

Akademia Biznesu

AKADEMIA ROZWOJU

Akademia Rozwoju

FEEL THE FLOW

Feel The Flow

POLECANE SZKOLENIA

SYSTEM DLA DZIAŁU HR

Elevato software