CENTRALNA KARTOTEKA KLIENTÓW

Centralna Kartotek Klientów to nie tylko jedno, spójne i kompletne źródło informacji o Kliencie. To przede wszystkim podstawa operacyjnego modelu działania firmy, który wymaga zmiany podejścia do zarządzania informacją o Kliencie. Centralna Kartoteka Klientów jest podstawą do zarządzania relacjami z Klientem w wielu perspektywach, przede wszystkim jednak w perspektywie sprzedażowej i obsługowej. Opracowanie i wdrożenie CKK daje instytucji/grupie finansowej szereg możliwości analizy i modelowania zachowań i potrzeb Klienta, określania jego wartości, a także kierowania do niego kompleksowej oferty produktów i usług poprzez dowolne kanały sprzedaży.

Nasza usługa obejmuje następujące zadania:

  • Opracowanie modelu danych podstawowych Klienta
  • Zdefiniowanie zasad ewidencji i aktualizacji danych Klienta
  • Określenie metod konsolidacji danych Klienta ? tworzenie tzw. ?golden record?
  • Określenie zasad ?czyszczenia? danych Klientów
  • Definicja procesów i procedur zarządzania danymi Klienta

DOŁĄCZ DO NAS

2,969FANÓWPOLUB NAS

PLATFORMA GRYWALIZACYJNA

Funifier Studio
Akademia Rozwoju
Akademia Rozwoju
Feel The Flow

SYSTEM DLA DZIAŁU HR

Elevato software

POLECANE SZKOLENIA

Brak szkoleń spełniających podane kryteria.

Przejdź do kalendarza szkoleń lub wprowadź inne słowa kluczowe.