ZARZĄDZANIE SIECIĄ SPRZEDAŻY

Rosnąca konkurencja oraz zmiana przyzwyczajeń i oczekiwań klientów wymuszają ciągłe doskonalenie i zmiany w podejściu do sprzedaży, a w konsekwencji do sposobu zarządzania zespołami sprzedażowymi. Firmy coraz częściej wprowadzają nowe rozwiązania organizacyjne i biznesowe w zakresie zarządzania siecią sprzedaży, aby poprawić efektywność jej działania i pozyskać nowych lub utrzymać obecnych klientów. W efekcie wdrażane są nowe kanały dystrybucji produktów, rozbudowywane są sieci partnerskie, rozwijane są nowe, lepiej zorientowane na klienta placówki oraz modyfikowane są systemy wynagradzania, premiowania i motywowania sprzedawców, doradców finansowych i agentów.

Nasza usługa obejmuje m.in. następujące zadania:

  • Analizę istniejącego modelu organizacyjnego struktur sprzedaży
  • Analizę procesów sprzedaży w odniesieniu do oferowanych produktów
  • Analizę modeli prowizyjnych i motywacyjnych
  • Analizę systemu szkolenia zespołu sprzedaży
  • Analizę systemów IT wspierających realizację sprzedaży
  • Opracowanie modelu docelowej struktury sieci sprzedaży
  • Wsparcie w zakresie wdrożenia nowej struktury sieci sprzedaży

DOŁĄCZ DO NAS

2,967FANÓWPOLUB NAS

PLATFORMA GRYWALIZACYJNA

Funifier Studio
Akademia Rozwoju
Akademia Rozwoju
Feel The Flow

SYSTEM DLA DZIAŁU HR

Elevato software

POLECANE SZKOLENIA

Brak szkoleń spełniających podane kryteria.

Przejdź do kalendarza szkoleń lub wprowadź inne słowa kluczowe.