Zarządzanie młodym pokoleniem to nie lada gratka. Na pierwszy rzut oka patrząc na dzisiejszych młodych widzimy, iż są pewni siebie, pełni zapału do serwowanie po Internecie, bardzo otwarci, kreatywni i wiedzą czego chcą. Dla bardziej doświadczonych liderów, którzy zdarli...
Badania przeprowadzone przez Harvard Business Review w 2018r. wykazały, że najczęściej używanym pozytywnym terminem opisującym mężczyzn w miejscu pracy było określenie "analityczny", a w przypadku kobiet "empatyczna" Podczas gdy najczęściej używanym negatywnym terminem opisującym mężczyzn był epitet "arogancki",...
Jak czytamy w słowiku- "stereotyp to konstrukcja myślowa, zawierająca komponent poznawczy, emocjonalny i behawioralny, zawierająca uproszczone przeświadczenie dotyczące genezy różnych zjawisk, w tym dotyczących innych grup społecznych". Stereotypy to inaczej uproszczenia, skróty myślowe. Najczęściej dotyczą krajów pochodzenia, koloru włosów,...
Nowy Rok większość z nas skłania do postanowień, zmian, a czasem rozpoczęcia czegoś od nowa. Jak pokazują statystyki niestety tylko 5-10% postanowień noworocznych zostaje zrealizowanych. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że część z celi jest źle zdefiniowanych lub po prostu...
Prowadząc szkolenia biznesowe, szczególnie te dotyczące tematyki zarządzania konfliktem najczęściej spotykam się z błędami komunikacji. Niestety nikt nie uczy nas jak się komunikować, a często dobór nieodpowiednich słów zmienia kompletnie znaczenie i mimo, że nie mieliśmy nic złego na...
Jak wielu z nas jest przysłowiowymi Zosiami Samosiami? Badania pokazują, że co druga osoba nie lubi powierzać wykonania zadań innym. I nie dotyczy to tylko delegowania obowiązków zawodowych ale także i tych codziennych, domowych. "Ja wykonam raport najlepiej, po...
Czy każdy medal ma dwie strony? Czy w obliczu każdego problemu można znaleźć satysfakcjonujące rozwiązania? Odpowiedź na te pytania tkwi w naszych przekonaniach. Nieraz możemy zobaczyć, że ktoś zafiksuje się na jednym i według niego jedynym rozwiązaniu, nie przyjmując...
Wiedząc czym jest i w jaki sposób ułatwia zarządzanie strategiami marketingowymi lejek sprzedażowy można postawić dwa pytania. Pierwsze z nich to jaka jest budowa lejka sprzedażowego, a także jak z nim pracować, by go nieustannie ulepszać? Definicja lejka sprzedażowego i...
Lejek sprzedażowy to narzędzie, które pozwala na zilustrowanie całego procesu sprzedaży, a także wyszczególnienie grupy docelowych klientów. Można powiedzieć, że przez każdy etap lejka sprzedaży musi przejść klient, który dokona transakcji. Definiowanie i zarządzanie lejkiem sprzedaży to jedna...
Każdy z nas ma swoje nawyki; wynosimy je z domu rodzinnego, a także ze środowiska w którym funkcjonujemy na co dzień. Picie kawy każdego dnia rano przed lub po śniadaniu, w drodze do pracy lub przed telewizorem to nawyk,...