WYBRANI KLIENCI

REFERENCJE DO POBRANIA

Poczta Polska S.A. – wykład na temat roli menadżera w sprzedaży oraz szkolenie dla trenerów wewnętrznych z gry GALIMATIASZOBACZ.

Polskie Linie Telefoniczne Sp. z o. o. – projekt wdrożenia nowego produktu na rynek – ABC Powiatu. Projekt obejmował szkolenia sprzedażowe, coaching oraz opracowanie kluczowych kompetencji i narzędzi ich pomiaru – ZOBACZ.

Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. – projekt Assesment/Development Center dla Menadżerów Sprzedaży Zatrudnionych w Regionalnych Centrach Ubezpieczeń Detalicznych – ZOBACZ.

Sąd Okręgowy w Warszawie – szkolenie warsztatowe z zakresu doskonalenia umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych dla kadry kierowniczej sądu – ZOBACZ.

Diners Club Polska sp. z o.o. – szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi klienta – ZOBACZ.

Raiffeisen Bank Polska S.A. – przygotowanie i realizacja zamkniętego projektu szkoleniowego „Automotywacja i zarządzanie zmianą”ZOBACZ.

Printfaktoria sp. z o.o. – szkolenie z zakresu rozwoju kompetencji menadżerskich – ZOBACZ.

Gothaer Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. – projekt konsultingowy „Analiza kosztowa i procesowa Call Center”ZOBACZ.

OPINIE NASZYCH KLIENTÓW

Bardzo dobrze przygotowane szkolenie, bardzo ciekawe i obszerne. Bardzo miła i kompetentna trenerka, interesujące ćwiczenia praktyczne. Każdy omawiany temat ma swój cel, nie ma zagadnień niepotrzebnych ani bezcelowych. Na szkoleniu nie ma mowy o zasypianiu, nie jest jednostronne, cały czas jest kontakt. Bardzo polecam, mało jest ciekawych szkoleń, na które przychodzi się z chęcią, a to na pewno się do takich zalicza.

Monika Kiębłowska, Diners Club Polska Sp. z o.o.

Osoba prowadząca szkolenie elastycznie podchodzi do tematu. Różnorodność ćwiczeń pomaga problematykę i specyfikę z jaką zmagamy się w pracy. Poznałam techniki podejścia do klienta. Szkolenie pozwala i pomaga spojrzeć na klienta z innej perspektywy.

Barbara Cisowska, Diners Club Polska Sp. z o.o.

Dzięki szkoleniu wiem, jak postąpić w różnych trudnych sytuacjach. Szkolenie pomogło mi rozwinąć cechy potrzebne do profesjonalnej obsługi klienta.

Łukasz Kiljańczyk, Diners Club Polska Sp. z o.o.

Kompetencje, zaangażowanie, duża wiedza osoby prowadzącej. Zebranie wartościowych informacji odnośnie firmy i dobrze przygotowana prezentacja.

Magdalena Milczarczyk, Diners Club Polska Sp. z o.o.

Szkolenia realizowane w ramach projektu dotyczącego Automotywacji i zarządzania zmianą uzyskały bardzo dobre oceny, co odzwierciedlają wyniki ankiet oraz pozytywne informacje zwrotne od uczestników szkoleń oraz ich menedżerów. Pani Julita Pietraszko jako trener realizujący projekt wyróżniała się wiedzą merytoryczną, jasną i zrozumiałą komunikacją, a także umiejętnością aktywizacji uczestników podczas warsztatu. Uczestnicy wysoko ocenili przydatność zdobytej wiedzy i umiejętności w pracy zawodowej.

Anna Soczyńska, Dyrektor ds. Zarządzania Rozwojem Kapitału Ludzkiego

Raiffeisen POLBANK

Prowadząca zajęcia Pani Julita, wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć ? przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych, zwiększających tempo przyswajania wiedzy przez uczestników.

Artur Pindel, Prezes Zarządu, SkyLab24 Sp. z o.o.

Prowadzone przez Panią Julitę Pietraszko szkolenia, charakteryzują się bardzo dobrym warsztatem trenerskim, różnorodnością metod i technik trenerskich, bardzo dużą wiedzą merytoryczną, połączoną z praktycznym podejściem do poruszanych zagadnień. Pani Julita jest osobą o dużym zaangażowaniu, otwartą na ludzi i współpracę. Posiada bardzo wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, organizacyjne i analityczne, potwierdzone w prowadzonych z sukcesem projektach szkoleniowych.

Robert Cochór, Prezes Zarządu, Pbs Sp. z o.o.

Pani Julita Pietraszko, jest osobą ambitną, realizowane przez nią szkolenia o różnej tematyce z zakresu sprzedaży, zarządzania zespołem, charakteryzowały się doskonałym warsztatem trenerskim, różnorodnością metod i narzędzi trenerskich, dużą wiedzą merytoryczną połączoną z praktycznym podejściem do poruszanych zagadnień.

Renata Polak, Dyrektor Rekrutacji i Rozwoju Kadr, Bank Millennium SA

Marcin is a key person in the team and brought in a lot of experience on MS Project and related resource and implementation planning. He’s working hard to get to solutions acceptable to internal management and external committees using all kind of sources and networks.

Jürgen Becker, BAT Team Leader, NATO

Julita Pietraszko przeprowadziła dla pracowników Banku PKO BP szkolenie z zakresu ? ?Przywództwo. Zarządzanie zespołem?, na podstawie przywództwa sytuacyjnego wg. Blancharda. W ramach wyżej wymienionego szkolenia p. Julita Pietraszko, zrealizowała usługi, które zostały bardzo wysoko ocenione, zarówno pod kątem ilości przekazywanej wiedzy, jak i korzyści wynikających z jakości szkolenia. Prowadząca zajęcia, Pani Julita , wykazała się szeroką wiedzą i bardzo dobrym przygotowaniem omawianych zagadnień.

Aneta Chyla, Dyrektor Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego, PKO BP

Warsztaty, cieszyły się ogromnym zainteresowaniem wśród uczestników i zostały przez nich bardzo pozytywnie ocenione. Poza tym przyniosły wymierne rezultaty w postaci wzrostu sprzedaży i większej orientacji naszych pracowników na potrzeby Klienta. Doceniamy otwartość, szczerość i zaangażowanie pani Agnieszki na wielu polach. To co niezwykłe w tej współpracy, to orientacja na ewaluację, weryfikację efektów wynikających ze szkolenia.

Magdalena Modrzejewska, Wicedyrektor Centrum Finansowego, mBank

Szkolenie z ?Negocjacji ? jak skutecznie realizować cele i budować relacje z klientem?, było poprzedzone badaniem potrzeb szkoleniowych naszych pracowników i zapoznaniem się trenera ze specyfiką naszej pracy. Podczas szkolenia uczestnicy byli zaangażowani d praktycznych ćwiczeń, m.in. do praktycznej gry negocjacyjnej, uwzględniającej realne sytuacje i problemy, dzięki czemu pracownicy mieli okazję poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności. Szkolenie było praktycznym treningiem.

Krystyna Pindych, Dyrektor Handlowy, Torimex Chemicals Ltd

Bardzo pozytywne odczucia. Merytorycznie na bardzo wysokim poziomie. Ogólnie bardzo dobre.

Joanna Kunc-Jasińska, Polbank EFG SA

Szkolenie przygotowane bardzo dobrze merytorycznie. Dobre materiały szkoleniowe. Dużo ćwiczeń aktywizujących uczestników.

Marta Elmanowska, VOLVO

Otwarta dyskusja, dobieranie argumentacji i przekonywanie do własnych racji z poszanowaniem opinii drugiej strony. Praktyczne ćwiczenia, zachęcające uczestników do aktywnego uczestnictwa w szkoleniu.

Andrzej Staniszewski, PKN Orlen SA

Nowe informacje, wiadomości. Wiedza, którą można wykorzystać w życiu prywatnym i zawodowym.

Monika Kajniak, Deutsche Bank Polska SA

Uświadomienie, że komunikacja może być procesem ustrukturyzowanym i w dużej części kontrolowanym bez ryzyka zafałszowania.

Tomasz Paczkowski, VOLVO

Efektywne i efektowne.

Anna Grygiel, Deutsche Bank Polska SA

Szkolenie oraz zawarte w nim metody czy reguły, pozwolą mi usystematyzować pracę oraz zastosować je w życiu codziennym. Poruszane tematy były uporządkowane oraz przedstawiony w sposób niezwykle interesujący.

Małgorzata Zając, IMP Sp. z o.o.

Szkolenie było bardzo interesujące i przydatne. Przebiegało w bardzo miłej atmosferze, prowadzący udzielał szczegółowych informacji.

Piotr Milczunas, Centrum Personalizacji Dokumentów MSW

Było bardzo interesująco. Dziękuję.

Jakub Świerzyński, Instal Projekt SJ

Szkolenie spełniło moje oczekiwania, ponieważ teraz będę mógł usystematyzować moją pracę.

Piotr Barejko, PROCHEMA

Pani Julita Pietraszko, przeprowadziła dla naszej firmy szkolenie w zakresie Rozwoju kompetencji menadżerskich ? ?Kierowanie zespołem cz. II?. Zaangażowanie, pełen profesjonalizm jaki Pani Julita prezentowała podczas szkolenia, skutkuje pozytywnymi rekomendacjami z naszej strony. Ukierunkowanie na osoby uczestniczące w szkoleniu, chęć dzielenia się z nimi wiedzą, nie tylko teoretyczną, ale przede wszystkim praktyczną, było jednym z najważniejszych elementów szkolenia. Sposób i metody przekazywanej wiedzy, świadczą o dużych kompetencjach Pani Julity Pietraszko. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Panią Julitą Pietraszko i polecamy jej usługi kolejnym partnerom.

Monika Lipka, Członek Zarządu, Printfaktoria Sp. z o.o.

Zajęcia przeprowadzono w sposób bardzo interesujący z uwzględnieniem potrzeb uczestników. Na szczególną pochwałę zasługuje sposób prowadzenia zajęć – przekazywanie wiedzy w sposób przystępny, przygotowanie dużej ilości ćwiczeń praktycznych zwiększających tempo przyswajania wiedzy przez uczestników szkoleń oraz bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe. Trener wykazał się bardzo dużą wiedzą oraz praktycznym doświadczeniem zawodowym, którym w sposób profesjonalny dzielił się z uczestnikami szkolenia. Julita Pietraszko, zrealizowała szkolenie bardzo efektywnie i z dochowaniem należytej staranności. W zakresie zrealizowanej usługi jesteśmy zadowoleni ze współpracy z p. Julitą Pietraszko, jako solidnym i rzetelnym partnerem.

Tomasz Matulka, Dyrektor Pionu, PKO BP

DOŁĄCZ DO NAS

2,969FANÓWPOLUB NAS

PLATFORMA GRYWALIZACYJNA

Funifier Studio
Akademia Rozwoju
Akademia Rozwoju
Feel The Flow

SYSTEM DLA DZIAŁU HR

Elevato software

POLECANE SZKOLENIA

Brak szkoleń spełniających podane kryteria.

Przejdź do kalendarza szkoleń lub wprowadź inne słowa kluczowe.