Szkolenie Negocjacje w biznesie

Szkolenie Negocjacje w biznesie

Szkolenie Negocjacje w biznesie

TERMIN: 05.07.2016 - 06.07.2016 09:00 - 17:00
MIEJSCE: Chmielna 132/134, 00-805 Warszawa
CENA NETTO: BRAK MIEJSC

STRATEGIE I TECHNIKI ZWIĘKSZANIA EFEKTYWNOŚCI ?

Każdy z nas ma coś wspólnego z negocjacjami w pewnym momencie swojego życia – z klientami, dostawcami, pracownikami, kolegami i menedżerami. Dlaczego jest tak, że niektórzy ludzie zawsze osiągają wynik taki na jakim im zależy? Jakie są techniki, które im w tym pomagają?

To, na ile łatwo jest nam negocjować, na ile ambitne cele sobie stawiamy – zależy w dużej mierze od naszej percepcji własnej siły negocjacyjnej wobec siły partnera po drugiej stronie stołu.

Ten intencywny i interaktywny warsztat dowodzi, że sukces negocjacji nie jest mistyczną sztuką, którą potrafi posługiwać się tylko kilku ?błogosławionych?, ale że to ciąg czynności, których można się nauczyć, opanować I praktykować.

Jeśli chciałbyś przećwiczyć taktykę z innymi uczestnikami w różnych sytuacjach i zwiększyć swoje zdolności negocjacyjne, komunikacyjne i wywierania wpływu, zapraszamy Cię na nasz warsztat.

Podczas warsztatu wykorzystujemy między innymi grę MAGNETO.

Gra szkoleniowa Magneto

  • BUDOWANIE STRATEGII FIRMY
  • REAGOWANIE NA ZMIANY
  • WYZNACZANIE I OSIĄGANIE CELÓW
  • KOMUNIKACJA I INFORMACJA ZWROTNA
  • WSPÓŁPRACA ZESPOŁOWA

UDZIAŁ W SZKOLENIU POZWOLI ROZWINĄĆ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Oceny obecnego podejścia negocjacyjnego oraz opracowania jego nowych ram.
  • Rozumienia procesu negocjacji, stawiania celów negocjacyjnych i diagnozowania rzeczywistych potrzeb stron.
  • Rozpoznania stylów i orientacji negocjacyjnych.
  • Poznania własnych zasobów i predyspozycji negocjacyjnych.
  • Obrony przed próbami manipulacji i właściwego reagowania na stosowane przez Partnera taktyki.
  • Prowadzenia negocjacji.

PROGRAM SZCZEGÓŁOWY

NEGOCJACJE ? pojęcie, istota i geneza.

ROLA ROZPOZNANIA POTRZEB PARTNERÓW W PRZYGOTOWANIU DO NEGOCJACJI – ANALIZA CELÓW I MOTYWACJI, OKREŚLANIE MINIMUM I MAKSIMUM ? WŁASNYCH I STRONY PRZECIWNEJ:

  • BATNA ? SIŁA NEGOCJACJI.
  • Poziom aspiracji, dolna linia
  • ZOPA – obszar możliwego porozumienia.

RODZAJE NEGOCJACJI – PARADYGMAT:

  • Przegrana-przegrana.
  • Wygrana-przegrana.
  • Wygrana ? wygrana.

STYLE NEGOCJACYJNE: MIĘKKI(KOOPERACYJNY), RZECZOWY I TWARDY – rozpoznanie siebie ? własny styl negocjowania.

ETAPY NEGOCJACJI I ICH ZNACZENIE DLA OSIĄGNIĘTYCH REZULTATÓW:

  • Przygotowanie negocjacji – czynności konieczne do przygotowania się do negocjacji:
    • Zastano?w się, jaki rezultat może być dobry dla ciebie i dla drugiej strony.
    • Okres?l potencjał budowy wartości.
    • Poznaj BATNA i cenę brzegową swoją i drugiej strony.
    • Wzmocnij swoją BATNA, przygotuj argumenty.
    • Dowiedz się jak najwięcej o ludziach i kulturze drugiej strony.
  • Przebieg i kontrola negocjacji:
    • Jak dobrze zacząc??
    • Formułowanie strategii w negocjacjach ? rozmowy oparte na zasadach:
      • LUDZIE: oddziel ludzi od problemu.
      • INTERESY: skoncentruj się na interesach, a nie na stanowiskach.
      • MOŻLIWOŚĆ ROZWIĄZAŃ: Opracuj wiele różnych możliwości, zanim podejmiesz decyzję.
      • KRYTERIA: Domagaj się, aby wynik rozmów oparty był na obiektywnych kryteriach.
    • Prezentacja warunków oferty.
    • Ustalanie ram i bieżąca ocena.
    • Taktyki w negocjacjach: sztuka ustępowania, ?mierz wysoko?, nie zgadzaj się na pierwszą propozycję, technika ?dobry ? zły facet?, technika sytuacji hipotetycznej, ?co by było, gdyby…?, technika ograniczonych kompetencji, technika związana z wykorzystaniem czasu, technika wskazania ewentualnych konsekwencji, technika wskazania przeciwnego przykładu.
    • Komunikacja niewerbalna w negocjacjach.
  • Zamknięcie negocjacji ? techniki, potwierdzanie ustaleń.

BŁĘDY PSYCHOLOGICZNE – JAK JE ROZPOZNAĆ I JAK ICH UNIKAĆ?

  • Eskalacja.
  • Stronniczość.
  • Nieracjonalne oczekiwania.
  • Zbytnia pewność siebie.
  • Niekontrolowane emocje.

ELASTYCZNOŚĆ NEGOCJATORA, A STYLE OSOBOWOŚCI ? JAK ZBLIŻYĆ SIĘ DO PARTNERA W NEGOCJACJACH:

  • Zachowania, mocne i słabe strony każdego stylu osobowości
  • Sposoby rozpoznawania danego typu.
  • Oczekiwania i potrzeby każdego z typów Klienta.
  • Sposób docierania i zaspokajania preferencji.
  • Identyfikacja swojego stylu osobowości.

INNE TERMINY

Brak szkoleń spełniających podane kryteria.

Przejdź do kalendarza szkoleń lub wprowadź inne słowa kluczowe.

REJESTRACJA NA SZKOLENIE

Aby zarejestrować się na szkolenie wypełnij pola poniższego formularza rejestracji, a następnie naciśnij przycisk WYŚLIJ ZGŁOSZENIE. Możesz również wypełnić i wysłać na nasz adres e-mail szkolenia(at)okti.pl zeskanowany FORMULARZ PDF. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny pod numerami +48 519 734 643 lub +48 503 185 645.

Rejestrując się na szkolenie akceptujesz warunki Regulaminu szkoleń.

REJESTRACJA ON-LINE

Rejestracja na to szkolenie jest już zamknięta.