Warsztat technik sprzedaży

Warsztat technik sprzedaży

Warsztat technik sprzedaży

TERMIN: 09.08.2016 - 10.08.2016 09:00 - 17:00
MIEJSCE: Chmielna 132/134, 00-805 Warszawa
CENA NETTO: BRAK MIEJSC

JAK NAWIĄZYWAĆ RELACJE Z KLIENTAMI I RADZIĆ SOBIE Z KONKURENCJĄ ?

Dzisiejszy Klient ma wiele dostępnych opcji różnych produktów, czy usług. Rzadko jesteśmy w stanie sprzedać coś, co jest tak wyjątkowe i przekonywujące, że Klient nie ma innego wyboru, jak tylko kupić u nas.

Aby pomóc stworzyć przewagę konkurencyjną na rynku, musimy znaleźć sposób, który odróżni nasz proces sprzedaży od naszej konkurencji. Obecnie działają już tylko niestandardowe rozwiązania i budowanie długotrwałych relacji z Klientami.

Warsztat ten ukazuje cały proces sprzedaży. Jest prowadzony przez specjalistów z wieloletnim doświadczeniem i ma na celu pomoc uczestnikom szkolenia zarówno poprawić zdolność nawiązywania pierwszego kontaktu z klientem, budowania i pozycjonowania silnych relacji, wzbudzania potrzeb Klientów, jak i radzenia sobie z pojawiającymi się zastrzeżeniami.

Uczestnicy szkolenia, będą mieli możliwość przetestowania różnych sprawdzonych technik i rozwiązań, prezentacji sprzedaży do rzeczywistego nabywcy oraz wspólnej jej oceny i komentarzy.

Podczas warsztatu wykorzystujemy między innymi grę MAGNETO.

Gra szkoleniowa Magneto

  • NEGOCJACJE
  • WYZNACZANIE I OSIĄGANIE CELÓW
  • MYŚLENIE ANALITYCZNE

UDZIAŁ W SZKOLENIU POZWOLI ROZWINĄĆ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Lepszej komunikacji z Klientami i budowania wizerunku profesjonalisty.
  • Nawiązywania, budowania kontaktu i relacji z Klientem.
  • Dopasowywania produktów i usługi do wymagań Klientów.
  • Prowadzenia rozmowy handlowej z wykorzystaniem różnych umiejętności i technik sprzedażowych.
  • Rozwijania i umacniania pozycji swojej i firmy.

PROGRAM SZCZEGÓŁOWY

KSZTAŁTOWANIE ŚWIADOMOŚCI I WIZERUNKU HANDLOWCA:

  • Wiedza, umiejętności, postawa ? proaktywność i wpływ w sprzedaży.
  • Moje nastawienie do Klientów – rola, jaką odgrywa w kontakcie z Klientem?
  • Profil skutecznego sprzedawcy/handlowca ? profil kompetencji „miękkich”. Co robią najlepsi sprzedawcy, a jakie błędy popełniają ci słabsi?
  • Czego oczekuje Klient? Jaka jest sprzedaż w dobie wyedukowanego Klienta?
  • Bariery kupna – jak decyzje zakupu są przetwarzane w mózgu naszego potencjalnego Klienta? Co trzeba zrobić, aby wpłynąć na ich decyzję?

PLANOWANIE – JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO SPRZEDAŻY? KRYTERIA EFEKTYWNOŚCI:

  • Klient: Potencjał klienta – segmentacja i ocena rentowności. Źródła zewnętrzne: komercyjne bazy danych, Internet, prasa, kontakty branżowe. Źródła wewnętrzne: dane z działów wsparcia sprzedaży, informacje od obecnych Klientów firmy. Przemyśl, w jaki sposób Twoja oferta może mu pomóc i jakie jej elementy przedstawiają największą korzyść.
  • Produkt: Atuty, jakie posiada, aby przekonać nabywcę do korzyści. Słabe punkty, aby umiejętnie radzić sobie z obiekcjami Klientów.
  • Konkurencja: Dobra znajomość oferty konkurencji pozwoli na skuteczne negocjacje. Poznaj jej plusy i minusy.

ZROZUMIENIE PROCESU SPRZEDAŻY – ETAPY CYKLU SPRZEDAŻY.

PIERWSZY KONTAKT Z KLIENTEM – JAK ZDOBYĆ ZAUFANIE KLIENTA?

  • Uniwersalne elementy w profesjonalnym nawiązywaniu kontaktu handlowego.
  • Narzędzia i taktyki budowania kontaktu.

ROZUMIENIE POTRZEB KLIENTÓW – TECHNIKI ANALIZY I PORZĄDKOWANIA INFORMACJI

  • Sterowanie rozmową i zdobywanie istotnych informacji:
    • Jak wejść w buty Klientów i zobaczyć sytuację z ich pozycji?
    • Jak zadawać właściwe pytania w odpowiednim czasie?
    • Jak słuchać uważnie i wykorzystywać informacje, tak aby wpływały one na Twoją korzyść?
  • Techniki ułatwiające zrozumienie rzeczywistych potrzeb Klienta (parafraza, precyzowanie, przeformułowywanie – algorytmy).

PREZENTACJA PRODUKTU/USŁUG I ?WARTOŚCI DODANEJ? FIRMY:

  • Treść i struktura prezentacji oferty – jak ustawić siebie, firmę i produkt w świetle tego, co chcą i jak chcą Klienci? Jak dostosować swoje podejście w oparciu o to, czego oczekują Klienci?
  • Eksponowanie korzyści dla Klienta. Jak mówić o produkcie? Przewagi naszej oferty (produktu, firmy, warunków handlowych, wartości dodanej)
  • Język przekazu – sprawdzone techniki lingwistyczne. Słowa, które Klienci kochają. Zakazane słowa i zwroty, jakich należy unikać w rozmowie z Klientem.
  • Sygnały gotowości Klienta do podjęcia decyzji o zakupie. Jak czytać język ciała i sygnały o zakupie?
  • Zasady wywierania wpływu.

RADZENIE SOBIE Z BRAKIEM ZAINTERESOWANIA KLIENTA I ZASTRZEŻENIAMI:

  • Czy warto obawiać się obiekcji? Co najczęściej się Klientom nie podoba?
  • Zasady postępowania z obiekcjami.
  • Metody i techniki radzenia sobie z ?zagrywkami? Klientów.
  • Zamykanie sprzedaży ? pytania domykające sprzedaż.

TYPOLOGIA KLIENTÓW

  • Podział na podstawowe typy klientów.
  • Podział ze względu na sposób odbierania i przekazywania informacji.
  • Dobór odpowiednich argumentów, na które poszczególni Klienci są najbardziej wrażliwi

POLIGON – SYMULACJE ROZMÓW Z KLIENTAMI I ODPIERANIA OBIEKCJI.

INNE TERMINY

Brak szkoleń spełniających podane kryteria.

Przejdź do kalendarza szkoleń lub wprowadź inne słowa kluczowe.

REJESTRACJA NA SZKOLENIE

Aby zarejestrować się na szkolenie wypełnij pola poniższego formularza rejestracji, a następnie naciśnij przycisk WYŚLIJ ZGŁOSZENIE. Możesz również wypełnić i wysłać na nasz adres e-mail szkolenia(at)okti.pl zeskanowany FORMULARZ PDF. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny pod numerami +48 519 734 643 lub +48 503 185 645.

Rejestrując się na szkolenie akceptujesz warunki Regulaminu szkoleń.

REJESTRACJA ON-LINE

Rejestracja na to szkolenie jest już zamknięta.