WDROŻENIE SYSTEMU IT
Skuteczne wdrożenie systemu IT, to nie tylko produkt, który został przez nas wybrany. Kluczowe jest przeprowadzenie procesu uruchomienia tego produktu w środowisku produkcyjnym, w jakim funkcjonuje dana firma. Projekt wdrożeniowy, ze względu na swoją złożoność oraz szereg uwarunkowań biznesowych i technicznych, musi przebiegać według ustalonych i sprawdzonych zasad, czyli metodologii wdrożenia. Stosowanie zdefiniowanych w metodologii procedur i reguł pozwala uniknąć szeregu ryzyk, a także systematyzuje pracę zespołu klienta i dostawcy.
Nasza usługa obejmuje m.in. następujące zadania:
- Wsparcie biznesowego kierownika projektu w zakresie zarządzania projektem wdrożenia systemu (i ewentualnej integracji) oraz migracji danych
- Zarządzanie projektem lub podprojektem w imieniu klienta
- Wsparcie Komitetu Sterującego projektu w wypracowaniu optymalnych rozwiązań w zakresie harmonogramu, budżetu oraz funkcjonalności i architektury systemu
- Przygotowanie niezbędnych prezentacji i raportów ze stanu realizacji projektu
- Udział w spotkaniach z partnerami biznesowymi, w szczególności z dostawcą wdrażanego rozwiązanie
- Współpracę z dostawcą wdrażanego systemu w zakresie realizacji projektu
- Zapewnienie odpowiedniej komunikacji pomiędzy stronami projektu
- Kontrolę jakości produktów projektu ? Quality Assurance
- Wsparcie procesu weryfikacji wymagań biznesowych w obszarach operacyjnych
- Wsparcie zespołów biznesowych w definiowaniu wymagań użytkownika
- Wsparcie zespołów biznesowych w definiowaniu wymagań związanych z migracją danych
- Wsparcie w zakresie przygotowania analizy migracji
- Pomoc w opracowaniu scenariusza biznesowego i harmonogramu migracji danych
- Wsparcie w przygotowaniu modelu transformacji danych pomiędzy systemem źródłowym, a systemem docelowym
- Wsparcie w opracowaniu i przeprowadzeniu testów migracji
- Wsparcie w przygotowaniu zakresu scenariuszy testowych i szkoleń
- Wsparcie procesu tworzenia i weryfikacja scenariuszy testowych
- Pomoc w realizacji procesu UAT
- Weryfikację gotowości operacyjnej w związku z wdrażaniem nowych rozwiązań informatycznych oraz nowych produktów ubezpieczeniowych
- Kontrolę spójności rozwiązania od strony funkcjonalnej i architektonicznej