ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

Zarządzanie projektami wymaga przeprowadzenia szeregu czynności, które prowadzą do osiągnięcia zdefiniowanych celów projektowych, a jednocześnie ograniczają ryzyka i wpływ czynników zewnętrznych na przebieg projektu. Kluczową rolę w projekcie odgrywa Kierownik Projektu (Project Manager), który poza zarządzaniem projektem zgodnie z przyjętą metodologią, odpowiadać powinien za motywację zespołu projektowego i właściwą komunikacją pomiędzy uczestnikami projektu. Wiele projektów realizowanych w warunkach biznesowych kończy się przekroczeniem harmonogramu, zwiększonym budżetem, czy np. dostarczeniem rozwiązań, które nie spełniają wymagań odbiorców projektu.

Nasza usługa obejmuje m.in. następujące zadania:

  • Zdefiniowanie zakresu projektu
  • Opracowanie struktury zespołu projektowego
  • Opracowanie harmonogramu projektu
  • Opracowanie budżetu projektu
  • Kontrolę jakości produktów projektu
  • Zarządzanie rejestrem ryzyk projektowych
  • Raportowanie przebiegu prac projektowych do Komitetu Sterującego
  • Coaching zespołu projektowego
  • Wdrożenie narzędzi niezbędnych do zarządzania projektem ? opcjonalnie

DOŁĄCZ DO NAS

2,969FANÓWPOLUB NAS

PLATFORMA GRYWALIZACYJNA

Funifier Studio
Akademia Rozwoju
Akademia Rozwoju
Feel The Flow

SYSTEM DLA DZIAŁU HR

Elevato software

POLECANE SZKOLENIA

Brak szkoleń spełniających podane kryteria.

Przejdź do kalendarza szkoleń lub wprowadź inne słowa kluczowe.