Według danych statystycznych szacuje się, że rynek rozwiązań e-learning (LMS) wzrośnie o 23,17% w latach 2017-2018. Jednocześnie badania pokazują wzrost przychodów w tym sektorze z 2,65 mld USD w roku 2013 do 7,8 mld w roku 2018 roku, czyli...
Dzień pracy każdego z nas to szereg spotkań, zadań, maili i innych aktywności, które powodują, że często nie wiemy za co się zabrać w danym momencie. Mamy też oczywiście listę rzeczy, które chcielibyśmy zrobić, bo są dla nas interesujące,...
Klient zdecyduje się na zakup naszego produktu, gdy uświadomi sobie, że faktycznie go potrzebuje. Jak sprawić, aby klient powiedział nam, co takiego w naszym produkcie skłoni go do zakupu? Kluczem jest zrozumienie klienta w pierwszej kolejności, by potem być...
Rosnąca popularność e-learningu i szkoleń internetowych spowodowała, że wiedza dostępna jest już nie tylko na wyciągnięcie ręki, ale na przycisk w naszym smartphonie. Jednak nauka na odległość istotnie różni się od typowych szkoleń, podczas których mamy bezpośredni kontakt z...
Łatwiej zbudować z klientem pozytywną relację, gdy handlowiec sprawi, że klient będzie czuł się komfortowo, gdy będzie miał świadomość, że jest ważny oraz gdy zauważy podobieństwa. Nie jest to oczywiście gwarancją sukcesu, ale zwiększa prawdopodobieństwo, że kolejne etapy rozmowy...
Tradycyjne metody nauczania, e-learning, indywidualne lekcje, szkolenia, wirtualne klasy, quizy czy wiedza dostarczana przez social media to tylko niektóre z obecnie dostępnych sposobów nauczania. Najważniejsze jest to, aby wszystko odpowiednio uporządkować w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów edukacyjnych. Nie...
Powszechnie wiadomo, że nieodłącznym elementem pracy w sprzedaży jest zderzenie z odmową klienta. Często powód rezygnacji z zakupu nie zależy od sprzedawcy. Mimo wszystko strach przed porażką i obawa przed odrzuceniem blokuje skuteczność wielu handlowców. Jak sobie z tym...
Szkolenia handlowe, to jedne z najczęściej wybieranych szkoleń na rynku. Nie dziwi więc, że większość firm szkoleniowych ma w swoim portfolio szkolenia dedykowane działom sprzedaży. Jak wśród tak dużej liczby oferowanych na rynku szkoleń wybrać te, które będą nie...
Sprzedaż oparta na poleceniach oraz bazująca na kontaktach biznesowych jest bardzo skuteczna. Ale co zrobić jeśli ilość poleceń nie jest wystarczająca do realizacji planu sprzedaży lub jesteśmy na początku drogi i takiej możliwości nie mamy?  Najprostsza odpowiedź na to pytanie...
W myśl ogólnie przyjętej teorii wszyscy lubimy kupować, ale nikt nie lubi, gdy ktoś próbuje nam coś sprzedać. Gdy jesteśmy klientem ta wiedza nam wystarczy, aby podjąć właściwą decyzję. Jak jednak zachować się, gdy stajemy po drugiej stronie i...