Porady ekspertów

Poruszając tematykę komunikacji interpersonalnej wiele mówi się na temat technik przekazywania informacji - jak mówić i w jaki sposób formułować komunikaty. Natomiast warto mieć na uwadze, iż nie jest to jedyny składnik efektywnego porozumiewania się.  Drugim elementem komunikacji jest...
W życiu codziennym przejmujemy się zbyt dużą ilością spraw np. pogodą, korkami, dziurą ozonową, życiem celebrytów czy też plotkami. Takie rozmyślania są oczywiście naturalne, natomiast zaliczane są one do działań męczących i w dodatku mało produktywnych. Co więcej, często...
W swoim życiu zazwyczaj przybieramy pewne pozy i prezentujemy charakterystyczne dla siebie sposoby zachowania. Wśród nich możemy wyróżnić postawę reaktywną - potocznie nazwaną narzekaniem i postawę proaktywną - skoncentrowaną na działaniu. Te dwie postawy różnicują ludzi pod względem sposobu podejścia...
Właściwie na większości szkoleń jak i spotkań ustala się ich zasady przebiegu oraz organizacji. Czasem może być to umowa niespisana ale wyrażona przez prowadzącego werbalnie i ogólnie obowiązująca. Innym razem może być to spisany i zaakceptowany przez uczestników kontrakt...
Jak wiemy osobowości jest tyle ilu ludzi na świecie. Niemniej jednak istnieją pewne typy charakterów, które pozwalają nam na opis ludzi i przyporządkowanie ich do określonych kategorii. Jednym z kryteriów podziału ludzi jest sposób w jaki oceniamy siebie samych...
Świat stałby w miejscu gdyby nie potrzeba zmian i odkrywania wciąż czegoś nowego, wcześniej nieznanego. To chęć i odwaga do podejmowania wyzwań i brania na siebie ryzyka. Organizacje, które stawiają na innowacyjność, ciągle podlegają procesom zmian, ku lepszemu. Jest...
Klientów z którymi spotykamy się na co dzień, a także nie raz sami nimi jesteśmy można pogrupować w wiele różnych kategorii np. według cech charakteru czy statusu społecznego. Pewne jest, że cechy osobowości mają wpływ na sam proces zakupowy,...
Można śmiało powiedzieć, że po przeanalizowaniu kilku transakcji zakupowych widzimy pewien charakterystyczny schemat postępowania w przypadku obsługi klienta. Zazwyczaj handlowiec/sprzedawca po krótkim przywitaniu pyta o nasze potrzeby w przeróżnej formie. Przeważnie jest to powszechnienie znany zwrot: "W czym mogę...
Komunikacja interpersonalna to najprościej mówiąc wymiana informacji pomiędzy osobami. Nie zawsze jest to komunikacja werbalna za pośrednictwem słów wypowiedzianych lub pisanych to także gesty, dźwięki i mimika twarzy, która zazwyczaj zdradza nasze prawdziwe intencje. Nadrzędną zasadą w komunikacji interpersonalnej...
Praca w korporacji to temat o którym można napisać nawet całą książkę. Krążą plotki o tym, że korpo to wyścig szczurów, pożegnanie z życiem prywatnym, wyzysk ludzi i praca po godzinach. Ostatnio można nawet zauważyć trend tzw. ucieczki z...

DOŁĄCZ DO NAS

2,975FANÓWPOLUB NAS

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Akademia Rozwoju

NAJPOPULARNIEJSZE

Akademia Rozwoju

NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE

POLECANE SZKOLENIA

Brak szkoleń spełniających podane kryteria.

Przejdź do kalendarza szkoleń lub wprowadź inne słowa kluczowe.