Porady ekspertów

Wszyscy staramy się rozwijać i uczyć czegoś nowego. Co jest potrzebne żeby zdobyć nowe umiejętności lub rozwinąć te, które już posiadamy ? Co należy robić, żeby je utrwalić i wykorzystywać ? Musisz mieć motywację Nowe umiejętności nie pojawią się same -...
Równowaga we wszystkich sferach życia, w relacjach osobistych, rodzinnych, zawodowych, jest możliwa tylko dzięki pełnemu wykorzystaniu drzemiącego w nas potencjału. Dzięki temu, czym dysponujemy, możemy zwiększać swoją efektywność i skuteczność w działaniu. Dlatego, jeśli chcemy być skuteczni i osiągać sukces, musimy...
W wielu firmach, z którymi pracuję istnieje kultura spotkań zespołu. Taki ?apdejcik?, który ma poprawić komunikację. Spotkanie takie organizowane jest po to, żeby członkowie zespołu mogli przedstawić aktualny stan prac w projekcie, którym się aktualnie zajmują. Koniecznie osobiście, face...
PROAKTYWNOŚĆ - odpowiedzialność za siebie, za własne życie, inicjatywa i chęć działania. Często zastanawiasz się: ?Z czego wynika zdolność pewnych jednostek do odnoszenia sukcesów, stałego zwiększania zysku pewnych organizacji, do utrzymywania motywacji, wspinania się na wyżyny możliwości niektórych sportowców, a...
PODSTAWA WŁASNEJ AUTOMOTYWACJI I SKUTECZNOŚCI Jak zwiększyć swój osobisty obszar wpływu? Jak skutecznie i z satysfakcją realizować swoje cele zawodowe? Jak zwiększyć swoją skuteczność działania? Nie zawsze masz wpływ na wydarzenia, jakie mają miejsce w Twoim życiu, ale zawsze masz wpływ...
Jak budować długofalowe, trwałe i dobrej relacje z klientem ? Bądź cierpliwy i przede wszystkim nie staraj się zbyt szybko spoufalać i próbować stać się dobrym kolegą, przyjacielem. Lepiej budować takie relacje powoli i kierować się kilkoma ważnymi zasadami. Wyceniaj...
Relacja pracownik-przełożony wymaga czasami od jednej ze stron umiejętności przyznania się do popełnionego błędu. Błedy, popełnia każdy z nas, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym, ale nie wszyscy potrafimy się do nich przyznać i wykorzystać je do nauczenia...
Roszczeniowy klient jest trudnym przeciwnikiem właściwie dla każdego. Nie łatwo z nim rozmawiać, często oczekuje więcej niż możemy mu dać. Moi handlowcy mają poważny problem z dwoma klientami, którzy są nastawieni bardzo roszczeniowo. Wysuwają, co chwila wiele z pozoru "drobnych"...

DOŁĄCZ DO NAS

2,975FANÓWPOLUB NAS

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Akademia Rozwoju

NAJPOPULARNIEJSZE

Akademia Rozwoju

NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE

POLECANE SZKOLENIA

Brak szkoleń spełniających podane kryteria.

Przejdź do kalendarza szkoleń lub wprowadź inne słowa kluczowe.