Sprzedaż

Lejek sprzedażowy to narzędzie, które pozwala na zilustrowanie całego procesu sprzedaży, a także wyszczególnienie grupy docelowych klientów. Można powiedzieć, że przez każdy etap lejka sprzedaży musi przejść klient, który dokona transakcji. Definiowanie i zarządzanie lejkiem sprzedaży to jedna...
Wiedząc czym jest i w jaki sposób ułatwia zarządzanie strategiami marketingowymi lejek sprzedażowy można postawić dwa pytania. Pierwsze z nich to jaka jest budowa lejka sprzedażowego, a także jak z nim pracować, by go nieustannie ulepszać? Definicja lejka sprzedażowego i...
Kiedyś praca w obszarze sprzedaży była definiowana jednoznacznie. Określenie wachlarzu zadań pracownika sprzedaży stricte związane było z transakcjami nakłonienia klienta do kupna usługi lub produktu. Dzisiaj te działania podzielone są na PR czyli Public relations, komunikację oraz marketing, który...
Kontynuując temat sprzedaży, sukces udanej transakcji bazuje na trzech filarach: merytorycznym - aspekt, związany jest z dostarczeniem klientowi dokładnej wiedzy na temat tego, co konkretnie chcemy mu zaoferować. Pod tym terminem kryją się wszelkiego rodzaju kompetencje związane z opisem danej usługi, jej kosztami...
Sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż! Można powiedzieć, że jest tak stara jak świat, a wielu już próbowało znaleźć antidotum na efektywną finalizację transakcji. Mimo upływu czasu i wielu różnych technik sprzedaży poprzez reklamy w telewizji, internecie czy popularnych influencerów jedno pozostaje...
W psychologii często mówimy o efekcie tak zwanego kameleona. To psychologiczne twierdzenie, które mówi o tym, że ludzie większą sympatią obdarzają osoby, które są do nich podobne. Ponadto większości zachowań uczymy się poprzez naśladownictwo innych. Do ludzi podobnych jesteśmy...
Gdyby porównać  transakcje sprzedażowe, które pamiętają czasy pierwszych ludzi do panujących obecnie sprzedaży internetowych, czy też nawet powszechnych wyprzedaży typu black friday można zobaczyć, iż mechanizm jest dość podobny. Mam tu namyśli kupującego, którego celem jest jak najtańsze kupno...
Neuromarketing to wykorzystanie wiedzy z zakresu neuronauk w podejmowaniu działań marketingowych. Neuronauka zajmuje się badaniem struktur mózgowych w takich sytuacjach jak zapamiętywanie, podejmowanie decyzji albo odczuwanie emocji. Jedną z dziedzin neuronauk jest neuromarketing, który zajmuje się badaniem reakcji psychofizjologicznych...
Zbudowanie właściwej relacji z klientem ma kluczowe znaczenie dla przebiegu całego procesu sprzedaży. Nienawiązanie pozytywnej relacji często powodować może niepowodzenie podczas finalizacji transakcji. Interesant, który znajdzie choć niewielką nić porozumienia z doradcą, chętnie mówi o swoich potrzebach i wymaganiach,...
Każdego dnia prowadzimy rozmowy w których przynajmniej dwie strony, mające różne opinie i potrzeby starają się dojść do porozumienia. Negocjujemy zarówno z dostawcami, klientami, przełożonymi, czy też na gruncie prywatnym z małżonkami, dziećmi czy nawet sąsiadami. Prowadzenie negocjacji zawsze powinno...

DOŁĄCZ DO NAS

2,975FANÓWPOLUB NAS

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Akademia Rozwoju

NAJPOPULARNIEJSZE

Akademia Rozwoju

NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE

POLECANE SZKOLENIA

Brak szkoleń spełniających podane kryteria.

Przejdź do kalendarza szkoleń lub wprowadź inne słowa kluczowe.