Zarządzanie

Próba charakterystyki kierownika podejmowana była już wielokrotnie zarówno przez psychologów, socjologów, coachów czy też specjalistów od zarządzania oraz nawet ekonomii. Dzisiaj, liderom przypisuje się wiele cech, takich jak chociażby wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, czy umiejętność zarządzania czasem oraz zdolność...
Awans na lidera to duża szansa w karierze rozwoju zawodowego. Natomiast stanowi także nie lada wyzwanie, szczególnie jeśli lider jest młody, a jego nowi pracownicy mogą poszczycić się długim stażem pracy. Zarządzanie międzypokoleniowe to nie jedyna trudność w przypadku...
W dobie XXI wieku, w miejscach pracy spotykają się przedstawiciele wielu generacji. Ich różne środowiska dorastania, doświadczenia i przede wszystkim podejście do pracy, uległo diametralnej zmianie. Różnorodność pokoleniowa jest obecna na rynkach pracy na całym świecie. Jest to wyzwanie...
Myślę, iż konflikty w miejscu pracy to temat tabu. Każdy wie, że ktoś kogoś nie lubi, skomentuje to za plecami, jednakże często do konfrontacji nie dochodzi, a jeśli już taka się zdarzy to w pojedynczych przypadkach nazwano by ją...
4 dni pracy, a nie 5? Czy to daje 3 dni weekendu? Brzmi dość abstrakcyjnie ale istnieje takie rozwiązanie i prawdopodobieństwo, że być może, praca odbędzie się właśnie w tym optymistycznym modelu. Co ciekawe, są już na rynku firmy...
Jedno z badań wykazało, że przed pandemią 67% Amerykanów stawiało potrzeby innych ponad swoje. Jednak 68% tych samych respondentów chciałoby poświęcić więcej czasu na dbanie o siebie. Nie ma co się dziwić, bo kto po spędzeniu długich godzin w...
Mimo, że żyjemy w dobie sztucznej inteligencji, to posiadanie wysoko rozwiniętych kompetencji miękkich jest bardzo pożądane, a kompetencje związane chociażby z komunikacją są wdrażane nawet w dość hermetycznym świecie lekarzy. Dlaczego tak jest i jak wdrażać kompetencje miękkie do...
Budżetówka to określenie pracy w sektorze publicznym, inaczej mówiąc państwowym. Ten sławny skrót, pochodzi od miejsca z którego pobiera się fundusze na opłacenie chociażby pracowników, czyli z budżetu państwa. Przeciwnym sektorem jest sektor prywatny, gdzie główną rolę odgrywają duże...
Zarządzanie zasobami ludzkimi w czasie realizacji różnorodnych projektów jest codziennością w każdej organizacji. Niemniej jednak mimo tylu stuleci przywództwa wciąż popełniamy błędy w zarządzaniu. Bez zdolności przewidywania i przygotowania organizacje wpadają w pułapki, które zazwyczaj daje się przewidzieć oraz...
Czy umiejętność planowania to dobra cecha? A co jeśli plany nie realizują się wedle naszych myśli i to przysparza nam przykrych emocji? Umiejętność planowania to pożądana kompetencja zarówno przez pracodawców jak i w życiu codziennym. Osoby, żyjące spontanicznie, z...

DOŁĄCZ DO NAS

2,975FANÓWPOLUB NAS

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Akademia Rozwoju

NAJPOPULARNIEJSZE

Akademia Rozwoju

NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE

POLECANE SZKOLENIA

Brak szkoleń spełniających podane kryteria.

Przejdź do kalendarza szkoleń lub wprowadź inne słowa kluczowe.