Zarządzanie

Można śmiało powiedzieć, że dostępność do informacji i wiedzy jest codziennością XXI wieku. Dawniej, informacja przewożona była na piśmie, często obrazkowym, co trwało nawet i pół roku, dzięki temu ludzie tworzyli i reagowali spontanicznie na sytuacje. Dzisiaj właściwie na...
Mówi się, że ideały nie istnieją i jest w tym dużo prawdy. Jednakże są pewne typy osobowości, a co za tym idzie zbiory kompetencji i umiejętności, które cechują osoby nazywane "pracownikiem idealnym". Większość z nas dąży do perfekcji i...
"Jeden za wszystkich i wszyscy za jednego” czy może „…sam sobie sterem, żeglarzem, okrętem…”? W większości działań korporacyjnych do sukcesów dochodzi się w wyniku pracy zespołowej, np. dzięki efektowi synergii. Zespół umożliwia: wzajemne uzupełnianie się kompetencjami, gromadzenie i analizowanie większej ilości informacji,...
Wielokulturowość to model społeczny, zapoczątkowany w Stanach Zjednoczonych, gdzie społeczność jest wielonarodowa. Multi-kulti zakłada, że w ramach jednej grupy społecznej mieszają się osoby o różnym pochodzeniu. W Europie można zaobserwować proces tworzenia się wielokulturowości od II połowy XX wieku...
Tam gdzie jest zbiorowisko ludzi pojawiają się plotki, tajemnice i wbrew powszechnej opinii nie jest to wcale związane z różnicami między płciami. To co w pracy jest pewne niezależnie od firmy czy placówki to pensja i plotki. Niepozorne plotki...
Zdolność wyznaczania celów, planowania i dążenie do ich realizacji ma ogromny wpływ na życie większości z nas. Czas mamy ten sam ale różnimy się w tym w jaki sposób nim gospodarujemy. Podstawą zarządzania czasem jest planowanie. Opracowywanie planu działania...
FEEDBACK to konstruktywny komentarz na temat działań, sytuacji lub problemów. Powinien obejmować pochwałę jak i wskazywać, co wymaga poprawy. Celem udzielenia informacji zwrotnej powinno być zmotywowanie do dalszej pracy, weryfikacja błędów z równoczesnym wskazaniem słabych i mocnych stron. Jak tego...
Codzienne życie dostarcza nam dużej dawki stresu: rosnące wymagania zarówno na płaszczyźnie zawodowej jak i prywatnej, szybkie tempo życia oraz niedoścignione ideały sprawiają, że odczuwamy dużą presje i trudniej nam się żyje. Nasza samoocena nie jest budowana na podstawie...
Częstym błędem związanym z organizacją czasu pracy i jego wiecznym brakiem - jest fakt, że wszystko usiłujemy zrobić samemu. Powodem takiego zachowania jest nieustająca potrzeba kontrolowania własnych obowiązków i spraw. Ponadto przekazanie komuś polecenia i poprawa ewentualnie popełnionych błędów...
O ustalaniu celów bardzo dużo się mówi, jednakże nie często stosuje się je w praktyce, mimo tego, że w teorii wiemy o nich naprawdę wiele. Z opisywanego już na tym blogu badania wynika, że w latach 80-tych tylko 3% osób...

DOŁĄCZ DO NAS

2,975FANÓWPOLUB NAS

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

Akademia Rozwoju

NAJPOPULARNIEJSZE

Akademia Rozwoju

NAJCZĘŚCIEJ KOMENTOWANE

POLECANE SZKOLENIA

Brak szkoleń spełniających podane kryteria.

Przejdź do kalendarza szkoleń lub wprowadź inne słowa kluczowe.